Trommelen Trommelen
1947 - 2022

We blikken graag nog even terug vanaf het jaar 1947

Groeimomenten en mijlpalen
1947
CEES TROMMELEN, HET BEGIN VAN HET BOEKHOUDBUREAU
title

Na het behalen van zijn Mulo diploma en diploma PDB is Cees Trommelen op zijn zolderkamertje begonnen. Hij speelde slim in op de situatie. Na de oorlog kreeg iedere onderneming namelijk de verplichting om een administratie bij te houden. De start van Boekhoudbureau C.A. Trommelen.

Na 3 jaar had Cees Trommelen een bedrijf opgebouwd en was het tijd voor uitbreiding. In 1950 is het bedrijfspand overgegaan naar Stationstraat 20 in Alphen. In 1952 is het verzekeringskantoor opgezet. Hier zijn later de spaar- en hypotheekbank bijgekomen.

Cees is in 1986 overleden.

1956
Goedentijd
title

In 1956 was het tijd voor uitbreiding en een nieuwe locatie. Het pand aan de Goedentijd 4 werd omgetoverd tot het nieuwe kantoor van Boekhoudbureau C.A. Trommelen.

1965
Ad Comperen
Ad Comperen

Ad Comperen, een bekend gezicht bij vele klanten en relaties. In 1965 treedt hij in dienst bij Cees Trommelen. Ad heeft bijna 45 jaar voor Trommelen gewerkt en heeft dus vrijwel alle ontwikkelingen binnen ons bedrijf meegemaakt.

1974
UITBREIDING IN PERSONEEL, DIRECTIE EN LOCATIE
UITBREIDING IN PERSONEEL, DIRECTIE EN LOCATIE
UITBREIDING IN PERSONEEL, DIRECTIE EN LOCATIE

In 1974 is het boekhoudbureau omgezet naar een Besloten Vennootschap. In dit jaar is Ad Comperen toegetreden als directielid. Toentertijd werd het noodlokaal gebouwd en in gebruik genomen door het boekhoudbureau.

Aantal medewerkers: 10

1974 was ook het jaar waarin Bert Laurijssen in dienst treedt bij Cees en Ad. Bert heeft zijn expertise 45 jaar ingezet om al onze klanten en relaties te voorzien van advies. Zelfs nu is hij nog regelmatig op kantoor te vinden!

Het verzekeringskantoor en de bank werd in 1982 overgedragen aan Adriaan, de zoon van Cees Trommelen. Hij heeft in het “woonhuis” de onderneming voortgezet met een aantal medewerkers, terwijl het boekhoudbureau doorgaat in het noodlokaal.

1984
BERT LAURIJSSEN
Bert Laurijssen

Na 10 jaar was het voor Bert tijd voor de volgende stap. Hij nam in 1984 de positie van Cees Trommelen over. Een belangrijke verandering was het afscheid van het “14-kolomspapier” bij de aanschaf van de eerste boekhoudcomputer met de afmetingen van maar liefst 2 x 3 meter!

Aantal medewerkers: 8

1994
Uitbreiding in België

Gezien het grote aantal grensoverschrijdende klanten in België en was het tijd om over de landsgrenzen heen te gaan kijken. Er werd uitgebreid naar België en een bedrijf samen met Luc Jonkers opgezet. Na ruim 5 jaar ging Luc alleen verder, maar de samenwerking wordt nog steeds ingezet.

1997
CHAAMSEWEG
CHAAMSEWEG
CHAAMSEWEG

Vanaf 1997 is Trommelen niet meer weg te denken uit de Chaamseweg. Door de groei van het boekhoudbureau waren we op zoek naar een andere locatie in Alphen. Op 7 juli 1997 werd het oude ‘trapveldje’ omgewisseld voor het kantoor van Trommelen. Hier zijn onze medewerkers vandaag de dag nog steeds enthousiast aan het werk. In dit jaar is ook het 50 jarig jubileum uitgebreid gevierd!

Aantal medewerkers: 14

Bekijk persbericht 50 jaar bestaan
Bekijk uitnodiging 50 jaar jubileum

1998
UITBREIDING ACCOUNTANTSKANTOOR

Twee jaar nadat Johan Suijkerbuijk bij Trommelen is komen werken, is het accountantskantoor opgericht. Door een toenemende vraag van accountantscontroles, met name uit de agrarische sector, is deze tak een logische stap om alle klanten en relaties te kunnen blijven bedienen.

2002
JOHAN SUIJKERBUIJK
JOHAN SUIJKERBUIJK
title

2002 is het jaar waarin Johan Suijkerbuijk het stokje heeft overgenomen van Ad Comperen. Johan heeft de aandelen van Ad overgenomen en is de organisatie vol frisse moed verder gegaan.

Aantal medewerkers: 18

2009
MARTIN LAURIJSSEN
MARTIN LAURIJSSEN

Na 7 jaar als fiscalist werkzaam te zijn geweest binnen Trommelen is Martin Laurijssen in 2009 toegetreden tot de directie.

Aantal medewerkers: 22

2012
65 Jarig Jubileum
title

Dit is ook het jaar waar het 65 jarig jubileum werd gevierd. Het 65 jarig bestaan was een bijzondere mijlpaal voor Trommelen. Dit hebben we daarom ook groot gevierd in 2012.

Bekijk persbericht 65 jaar bestaan
Bekijk uitnodiging 65 jarig jubileum

2016
OPRICHTING STICHTING BTA

Door de toenemende vraag naar executeurschap, bewindvoering en (aanvullend) bestuurderschap voor ondernemingen is stichting BTA opgericht.

2020
UITBREIDING HUIDIGE LOCATIE
title

Vanwege gebrek aan ruimte zijn de geplande appartementen op de Chaamseweg, kantoorplekken voor Trommelen geworden. Hierdoor is het kantoor vergroot en is meer ruimte voor onze collega’s in Alphen.

Medewerkers: 35

2022
TROMMELEN ETTEN-LEUR
title

Na ruim een jaar van intensieve samenwerking heeft Trommelen een nieuwe mijlpaal bereikt. Administratiekantoor W. Goossens is per 2022 onderdeel van Trommelen. Ook vanuit onze vestiging in Etten-Leur bieden we de expertise en kwaliteit die je van ons gewend bent.

75 jarig jubiliem

Ook staat 2022 in het teken van het 75-jarige bestaan. En dat moet gevierd worden…

vestigingen

enthousiaste medewerkers

jaar ervaring

Onze drijfveren zijn en blijven:
goed zorgen voor klanten, medewerkers en de continuïteit van Trommelen!

Huisstijl ontwikkeling in de loop der jaren

Trommelen logo 1
 Trommelen logo 2
 Trommelen logo 3
 Trommelen logo 4
 Trommelen logo 5
 Trommelen logo 6